Alla inlägg under mars 2008

Av Mia - 8 mars 2008 05:52

Det känns lite bättre idag...Efter att ha suttit ett pr timmar på bibblan med världens bästa kompis så verkar det som om det ljusnat lite i min luddiga hjärna.

Lätt kommer det inte bli, men baske mig om jag ska köra! Aldrig livet! 

Av Mia - 7 mars 2008 05:53

på den här bloggen.. Jag är ju inte världens fan av vare sig gospel eller Andreas Johnson, men det här är bra! Och ganska kul att han gästsjunger hos en kör.

http://www.youtube.com/watch?v=9BQHZ-z_W88

Av Mia - 7 mars 2008 04:32

Om det är på uni eller mig själv vette fåglarna, men så här ligger det till:

 om mindre än tre veckor har vi en medicin-räkningstenta som vi måste ha 100% på. UTAN att använda oss av hjälpmedel som tex minräknare...! Å ena sidan så begriper jag ju att man måste kunna räkna fort i huvudet ute på jobbet, men Å ANDRA sidan (som jag lutar åt idag) är: varför i glödheta  ska vi kunna det?!? Det finns minräknare ÖVERALLT, varenda mobiltelefon har en. Och jag skulle vilja se den arbetsplats, liten eller stor, där det inte finns en endaste liten mobil att tillgå! Finns inte!

Är meningen att vi som inte kan huvudräkning ska fall bort? Nu? tredje året? SKIT Det är liksom det enda jag kan säga just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards