Direktlänk till inlägg 9 februari 2008

Melodifestival!

Av Mia - 9 februari 2008 11:55

 Ikväll är den första delfinalen på SVT! Och jag kan inte se...*deppar*

Jag gillar VERKLIGEN hela konceptet med glitter, glamour, smaklöshet och skitdåliga låtar. Nåja, jag får väl nöja mig med att se den stora finalen, den visas dagen efter här i Au! Men Sverige ska ju kvala in iår eftersom The Ark inte nådde speciellt långt upp på listan förra året. MEn jag tror som de allra flesta, att det ser dåligt ut med tanke på de f.d östblockets kompisröstning på varandra. Det var någon förståsigpåare förra året som menade att det är ju det vi i Norden håller på med också. Men vi är ju inte så många länder! Det är ju den stora skillnaden!


Det här är en favvoplats just nu:    http://svt.se/melodifestivalen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 3 september 2008 07:47

eller hemsida, kalla det vad du vill. MEn uppe och går är den iallafall   stokkolm.net är adressen om du vill se och kanske tom beställa. ;D   stokkolm jewellery & design ...

Av Mia - 28 augusti 2008 02:19

Inatt satt jag och hulde maken och byggde hemsida för juvelerna. Vi hade ganska roligt när vi skulle bestämma namn till alla de olika örhängena.;D    t-centralen, midsommarkransen och alby var några namn som landade på en del av smyckena. Ganska poe...

Av Mia - 27 augusti 2008 10:19

ok, Tone, jag ska berätta om drugcalcen. Den gick bra. Men inte första gången men andra gången efter massa styr med pilleraskar, dropp-påsar och en massa extratid så fick jag det till.. Så nu är jag på min sjätte och sista termin på uni. Om ett litet...

Av Mia - 27 augusti 2008 10:10

Ja, jag har varit ganska produktiv den senaste tiden.. Skolan suger och allt är bara så trist. Att göra smycken är ett sätt att tänka på annat och låta insirationen flöda. Och det gör den ju!   ...

Av Mia - 27 augusti 2008 09:47

Ska egentligen bara se omdet funkar fortfarande. Det här smycket är jag väldigt nöjd med.Silverfärgad wire med sötvattenspärlor på hård halsring....

Ovido - Quiz & Flashcards